Modul de functionare al campaniilor PPC este simplu :

  • Oamenii folosesc cuvinte cheie (sau termeni de cautare) pentru a cauta produsele sau serviciile dorite
  • Odata ce ati ales cuvintele cheie si acestea se potrivesc cu ce cauta oamenii, anuntul dvs. platit apare langa sau deasupra rezultatelor organice de cautare Google
  • Cand fac clic pe anuntul dvs, ei vor merge automat pe site pentru mai multe informatii sau pentru a cumpara

Campanii PPC, cum poti controla ?

Cu google AdWords, fiecare aspect al campaniei de marketing este la vedere si controlabil prin numarul de clic-uri, numarul de afisari, numarul de conversii, rata de conversie, cost pe clic (CPC), cost pe achizitie (CPA) etc. , fiind foarte usor de controlat rentabilitatea investitiei [return on investment (ROI)]. Avand o echipa dedicata pentru optimizarea regulata a campaniilor PPC prin cuvinte cheie/anunturi/grupuri de anunturi veti putea imbunatatii in timp si gestiona mai usor campaniile .

Cat ma costa efectiv o campanie PPC ?

Unul dintre beneficiile principale Google AdWords este faptul ca platiti numai atunci cand cineva face clic pe anuntul dvs.(practic platit pe clic) si controlati exact cat doriti sa cheltuiti pe anunturi. Puteti seta un buget de la 20 lei pana la 20 000 lei pe zi; optiunile sunt nelimitate. Mai important este ca lucrand cu personal calificat performantele campaniei vor fi optimizate iar costul pe clic va scadea treptat in timp. Acest lucru inseamna ca vei putea vedea o crestere a traficului fara a creste costurile!

Ce sansa am eu, daca firmele cu bugete mari liciteaza mai mult ca mine ?

Este important de stiut ca Google prezinta cele mai relevante si precise rezultate, ca raspuns la interogarea de cautare a unui utilizator.
Firmele care au bugete de marketing mari nu pot primi in mod necesar cele mai bune pozitii pe pagina de cautare, si nici cel mai bun clasament.

DE CE ? De fiecare data cand un cuvant cheie sau un termen de cautare este pus in motorul de cautare Google, o licitatie de anunturi are loc. Aceasta licitatie de anunturi determina ordinea si modul in care vor fi organizate cele mai relevante anunturi pe pagina cu rezultatele cautarii.
De exemplu, daca licitati 1 leu pentru un cuvant cheie si concurenta dumneavoastra liciteaza 10 lei pentru acelasi cuvant cheie, anuntul concurentului dvs. nu este neaparat clasat mai sus fata de anunturile dvs. . Google  ia in considerare mai multi factori atunci cand se determina calitatea anunturilor. In cazul in care  campaniile Google Adwords au, in general, o rata mai mare de clic fata de concurenta, atunci probabilitatea de clicuri catre anuntul dvs. este mai mare, si, prin urmare, anuntul dvs. va fi plasat deasupra cuncurentului care plateste mai mult. Google ia in considerare site-ul dvs. si pagina catre care e redirectionat traficul platit ( landing page ).In cazul in care calitatea pagini site-ului ( leanding page ) este mai relevanta pentru interogarea de cautare decat concurentul dvs., atunci utilizatorul va fi interesat mai mult de anuntul dvs., si astfel, google va plasa anuntul deasupra concurentei.

Cat de mult pot gestiona vizibilitatea anunturilor ?

  • Amplasarea anunturilor : Google AdWords va permite sa vizati locatii geografice. Pentru fiecare campanie de anunturi, puteti selecta locatiile anuntului in functie de tara, o anumita zona din tara, orase, teritorii sau chiar pe o raza in jurul unei locatii. Mai important, AdWords va permite sa vizati persoane care cauta sau vizualizeaza pagini despre locatia respectiva, chiar daca acestea nu pot fi localizate fizic in locatia tinta.
  • Dispozitive Mobile : campaniile pot fi setate de catre agentii de publicitate sa vizeze utilizatorii de dispozitive mobile.Acest lucru este foarte important, deoarece interogarile de cautare mobile sunt in crestere exponentiala in fiecare an.
  • Limba vizata : AdWords are peste 40 de optiuni de limba pentru directionarea campaniei
  • Timp de vizibilitate pentru anunturi : AdWords Permite agentilor de publicitate selectarea anumitor ore de difuzare pentru anunturi

No Comment

Comments are closed.