De multe ori crezi ca utilizarea cuvintelor cheie sunt de „umplutura”, dar trebuie sa le folosesti pentru a pastra paginile site-ului dvs. optimizate in jurul unui cuvant cheie.

Cuvintele cheie ar trebui sa se regaseasca in elementele importante pe pagina cum ar fi titlul paginii, heading, Alt image si natural in continutul pagini. Cel mai important este sa te gandesti la utilizarea lor in functie elementele pe care un utilizator le cauta si nu facute doar pentru motoarele de cautare.

Cuvintele cheie sunt importante ?
Avand in vedere ca Google a anuntat in 2014 pentru serviciile de cautare platite, AdWords, nu s-ar mai baza pe cuvinte cheie cu potrivire exacta ci pe variatii de cuvinte cheie , acelasi lucru este posibil sa fie valabil si pentru cautarea organica, desi nu a anuntat in mod explicit.
Cuvintele cheie nu ar trebui sa fie exact asa cum apar in instrumentul de cuvinte „keyword tool”.
De exemplu cuvantul cheie „blender ieftin” este echivalent cu „blendere ieftine” conform cu noua strategie de directionare AdWords.In plus, chiar daca un navigator cauta gresit, Google va ajuta in continuare la gasirea site-urilor, in ciuda variatiei de cuvinte cheie de pe site-ul dvs. .

No Comment

Comments are closed.