Meta tag-urile sunt o modalitate foarte buna pentru a oferi motoarelor de cautare informatii despre site-ul tau. Meta tag-urile sunt adaugate in sectiunea <head> a paginii HTML si, in general, arata astfel :

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<meta name="Description" CONTENT="Author: A.N. Author, Illustrator: P. Picture, Category: Books, Price:  £9.24, Length: 784 pages">
<meta name="google-site-verification" content="+nxGUDJ4QpAZ5l9Bsjdi102tLVC21AIh5d1Nl23908vVuFHs34="/>
<title>Example Books - high-quality used books for children</title>
<meta name="robots" content="noindex,nofollow">

Google intelege si urmareste urmatoarele meta tag-uri :

<meta name="description" content="O descriere a paginii" /> – Acest tag ofera o scurta descriere a paginii. In unele situatii aceasta decriere este utilizata si prezentata in rezultatele de cautare.

<title>The Title of the Page</title> – Aceasta eticheta este folosita impreuna cu desccriere si este prezentat cu titlu in rezultatele de cautare si in browserul utilizatorului.

<meta name="robots" content="..., ..." />
<meta name="googlebot" content="..., ..." />

Aceste tag-uri pot controla comportamentul crawler-ului si indexarea. Robots meta tag se aplica la toate motoarele de cautare, in timp ce ” Googlebot ” este specific Google. Valorile implicite sunt ” index, follow ”

  • noindex : impiedica indexarea paginilor
  • nofollow : impiedica Googlebot sa urmareasca link-urile din pagina
  • nosnippet : impiedica afisarea unui snippet in motoarele de cautare
  • noodp : previne folosirea descrieri la ODP / DMOZ
  • noarchive : impiedica Google sa afiseze Cached link pentru o pagina
  • unavailable_after:[date] : va permite sa specificati ora exacta si data la care doriti sa opreasca accesarea cu crawlere si indexarea unei pagini
  • noimageindex : va permite sa specificati o pagina care nu doriti sa apara, ca referinta pentru o imagine, in rezultatele de cautare Google
  • none : este echivalent cu noindex, nofollow.

<meta name="google" content="nositelinkssearchbox" />

<meta name="google" content="notranslate" />

<meta name="google-site-verification" content="..." />

<meta http-equiv="Content-Type" content="...; charset=..." />
<meta charset="..." >

<meta http-equiv="refresh" content="...;url=..." />

Google spune ca poti folosi si alte „meta tags” daca aceste sunt benefice pentru site-ul tau.

No Comment

Comments are closed.